Logo
Logo Logo Logo

Despre noi

TARGUL DE LA SAT

Stelute conita

Platforma care promovează femei antreprenor din comunitățile rurale și produsele obținute în micile cooperative agricole.

Platforma Târgul de la sat este un construct și o implementare de succes a colaborării dintre World Vision România, Stop Hunger și Stop Hunger România din cadrul proiectului ”Empower women in need”. Proiectul ajută familiile vulnerabile să îşi dezvolte producţia agricolă în mici afaceri rurale, cooperative agricole.

450 de femei antrepenor care sunt mame singure, femei şomere sau aflate în şomaj de mai mult timp, femei care muncesc cu ziua, au participat la cursuri de educaţie financiară şi cursuri de antreprenoriat pentru a dezvolta activităţi agricole generatoare de profit.

EMPOWER WOMEN IN NEED

Stelute conita

Femeile vulnerabile redevin puternice.

Proiectul „Empower women in need” încearcă să spargă barierele ridicate de lipsa de educație, sărăcie și responsabilitățile față de familie, în special în mediile rurale, care limitează rolul femeilor în comunitate la cel casnic. Obiectivul principal al proiectului este incluziunea socio-economică a femeilor din comunitățile vulnerabile, prin modalități adaptate potențialului și situațiilor individuale ale femeilor din grupul țintă.

Integrat și dezvoltat pe trei paliere de implicare (educația financiară de bază; încurajarea femeilor de a dezvolta mici afaceri, în sistem de cooperative de producători tradiționali; dezvoltarea și promovarea unui mecanism de întrajutorare financiară), „Empower women in need” are un cost estimativ de 300.000 de euro pentru implementarea celor trei programe în două comunități vulnerabile din: comuna Mihăești, jud. Vâlcea și comuna Predești, jud. Dolj pe durata a trei ani, până la 31.01.2020.

MISIUNEA STOP HUNGER

Stelute conita

În România, Stop Hunger acționează prin filiala Stop Hunger România și dezvoltă împreună cu World Vision România proiectul „Empower women in need”.

Stop Hunger e o fundație care acționează global și colaborează cu zeci de organizații non-guvernamentale și instituții publice la nivel mondial pentru eradicarea foametei, înlesnirea accesului la educație al copiilor și femeilor, intervenții umanitare în situații de criză.

„Prin proiectul dezvoltat cu Stop Hunger vrem să redăm femeilor un drept pe care sărăcia și responsabilitățile zilnice l-au redus pana la anihilare: accesul la educație. În comunitățile vulnerabile ni se întâmplă adesea să întâlnim femei în imposibilitatea de a munci din cauza lipsei unei calificări, dar și foarte multe care nu pot avea un loc de muncă departe de casă din cauza responsabilităților față de familie. Soluția pe care noi o propunem este educația economică și antreprenorială, care să le poată oferi femeilor din comunitățile vulnerabile o modalitate de a contribui la bugetul familie sau chiar de a fi independente financiar”, a declarat Daniela Buzducea, director executiv World Vision România.

DESPRE WORLD VISION

Stelute conita

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. World Vision România este o fundație creştină care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Fundația se concentrează asupra copiilor, familiilor şi comunităţilor defavorizate, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. În 27 de ani de prezenţă în România, fundaţia a ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în 400 de comunităţi din 8 judeţe.

  • 450 de femei ajutate să depăşească sărăcia prin:
  • - folosirea agriculturii care sursă generatoare de profit;
  • - înființarea celor două cooperative, AgroAlim Predești şi AgroAlim Mihăiești;
  • - comercializarea produselor agricole: fructe şi legume conservate, compoturi şi dulceţuri sau fructe şi legume proaspete;
  • - marketarea produselor prin branduri locale şi utilizarea unei platform de vânzare: Târgul de la Sat;
  • - stabilirea de conexiuni cu furnizori şi cumpărători, prin participarea la târguri, expoziţii şi schimburi de experienţă.

Parteneri

Stelute conita
Logo Logo Logo